Efsoo çok şükür çok ağrım olmuyor kaburga vs ama ishal beni bitirdi :( bir de idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Bu ishal son aya yaklaştığımız için mi artık acaba ya. O kadar dikkat ediyorum yediğim içtiğime yani. Hep Hazır su kullanıyorum anlam veremedim