36+4 erken doğum riskini atlattım, bende bigün böyle 40 hafta oldum doğmuyor bu bebek diye post açıcam diye düşünüyorum karnım en başından beri aşağıda ve bebeğim 14.haftadan beri baş aşağı duruyor 2.5 santimlik bi dikiş var rahim ağzında su gelmedikçe sancı olmadıkça alınmayacak kısacası gelmeyince vakit dolmayınca gelmiyorlar, ancak burdan öğrendiğim kadarıyla
hurma, suquat, yürüyüş, merdiven inme çıkma, adaçayı, fatma ana eli otu vs işe yarıyormuş
Rabbim hayırla kucağımıza almak nasip etsin inşaAllah bebeklerimizi 🤲🏻👶🏻