Deletedmom0039 şeker testi yaptıran insanın bebeği ne obezite oluyor nede şeker hastası yanlış düşünüyorsunuz şekeri yüksek olan anne adayı eğer kontrol altına almazsa bu olasılıklar var, her şeker yüklemesi yaptıranın bebegi şeker hastası yada obez olsaydı oooo, bide doktorların oyunu diyorsunuz bir kadın dogumcunun benim bebeğimi şeker hastası yada obez olunca kârı ne olabilirki böyle bir oyun oynama ihtiyacı duysun önemli olan doktorunuza güvenmek bence canan karatay bişey dedi herkes peşinden gitti kadının hakkında insan sağlığını tehlikeye attığı için bazı konularda dava bile açıldı, bide kadın testi yaptırmış zaten bu kadar kesin konuşmak biledim valla 🤷♀️