Ftlyztrk1 Benim doğumuma nasipse 35 hafta kaldı. Doğumdan sonra malum çocuk İle ilgilenmekten başka aktivite yapılmıyor. Sizin Doğumdan önce keşke şunu da yapsaydım dediğiniz bir şey var mıydı ?
Bellabells Ftlyztrk1 bol bol eşle sinemaya gitmek canım.bir daha 10 15 yıla anca gidilir rahat rahat.çocuk büyüsede onun izleyeceği ile senin izleyeceğin bir olmuyor.sinemaya gitmek için de çocuğu kime bırakacan
Hll Ftlyztrk1 kesinlikle sinema☺️ Cocuk olunca animasyona gidiyorsunuz cünkü😂yani biz öyleyiz oglumla☺️Bide bakım yaptrmak malum bebek olunca saatlerce kuaförde vakit geciremiyorsun😊bide bir süre dsarda yemek yiyememistik oglum ilk dogdugunda onunda tadini ckarn derim simdiden☺️
Deletedmom667 Ftlyztrk1 gezip tozup tatıller yaptıktı basbasa doya doya yaptık ıcımde hıc keske sunuda yapsaydım dediğim birsey kalmadı allaha sukur 🙏🏻
Ftlyztrk1 Bellabells bu aklımda da kaç gündür güzel bir film Yok piyasada bunu mutlaka yapacağım teşekkürler
Ftlyztrk1 Deletedmom667 ne güzel aslında benim de öyle ama 3 4 ay mahrum kalacağız bazı şeylerden bunlar ufak tefek sinemaya gitmek vb şeyler bir hayat bitecek bambaşka bir hayat başlayacak çok heyecanlı değil mi 😁
espalp Ftlyztrk1 bi de evde ses sistemi ile doyasıya dizi ve film izliyoruz bence ilerde bu keyfi yaşamamız zor olacak😂
espalp Ftlyztrk1 malesef 🤦🏼♀️ Ben hamileliğin başımda uçakla tatile gittim sonrasında da hiç uzağa gitme fırsatım olmadı 🤦🏼♀️
Usya34 Ftlyztrk1 Birkaç günlük Antalya yada Çeşme tatili yapmak isterdim. Eşim yıllık iznini doğumum için kullanacak bir de son haftalardayız. Kısmetse seneye bebişle yaparız artık tatil 😍
Ftlyztrk1 Usya34 inşallah bende istiyorum ki seneye bu zamanlar bıcır bıcır yüzsün birlikte tatile gidelim 😁
Ftlyztrk1 espalp geçen gideyim dedim Doğuma kadar memlekette kalayım dedim doktorum uçağa binmeme izin vermedi 😒
Usya34 Ftlyztrk1 Çocuklu tatil zor diyorlar ben kimseyi dinlemek istemiyorum valla inşallah gidicem 😃😃😃