Tugceee123 Merhaba 21+4 hamileyim bu sabah böyle göğüsümün altından yayılan hafif sancılı bir ağrım oldu afedersiniz gaz sancısı mı bu adet gibi de değil bu sancı akşam Mısır yemiştim yatmadan 1 saat önce o yapar mı yaşayan var mı 😞
Kbramsa Tugceee123 ben çok yaşıyorum ama hep çorapsız terliksiz geziyorum ona bağladım o yüzden çorap giymeye başladım gerçekten geçti sancım 🤷🏻♀️
Duuyguum Tugceee123 bende 17 yim canım Mısır yedim yattım bende sabah sağ tarafında bi ağrıyla uyandım bi süre sonrA geçti
Mervednr Tugceee123 valla canım bende gaz sancısı diye hastaneye gittim sancılarım çıktı. Erken doğum riski var dedi doktor eğer geçmezse bi doktora git
Fatmacbc1997 Tugceee123 bendede bir kere olmuştu canim sanırım migde hazmetmiyor artık yediklerini dikkat et
Tugceee123 Kbramsa aaa bende tavan vantilatörünü kapatayım bari gece yatarken 🙏🙏🙏😇 olabilir gaz yapıyor haliyle vücut üşütünce ☺️
Kbramsa Tugceee123 evet vücut üşümeye gelmiyor artık bana annem hep kızardı bebek ayaktan çeker bak terlik giy diye inanmazdım ama var bi bildikleri büyüklerin 😊
Mervednr Tugceee123 kasıkta başlayıp mideye doğru çıkıyordu. Hatta ben üşüttüm sanırım dedim. Apandis ameliyatı oldum onda da böyle gaz sancısı çekmiştim ona benzettim ben ama gaz sancısı değildi bide dinlendim 2 gün geçmedi
Tugceee123 Mervednr benim yukardan aşağı iniyor kasıkta ağrı yok göbek hizasında hersey kasıkta çok şükür ağrı yok 🙏😇
Tugceee123 Fatmacbc1997 evet zaten Doğum sancısı falan olsa kasıkta olur diye tahmin ediyorum bu bence mideyle ilgili bir sorun 🙏👍🏼
Bahar_trky Tugceee123 karın agrısı bana da çok oluyor. Ayaklarımın yanmasına ragmen çorap giyiyorum yinede anca rahatlıyor.