PrenssAnnesiiii Kızlar karnım çok ağryor yiyceklere bağlıyorum kendi kendime ama sanırım onlardan değil çünkü sürekli ağryor birde bebeğim çok aşırı aşağıda artk yürüyemez hale geldm☹️
PrenssAnnesiiii Depresif_polyanna bnde meyve falanmı dokunuyor diyorm kendi kendime sağol canm içim rahatladı
Depresif_polyanna PrenssAnnesiiii bebek organlara baskı yapiyo heralde ondandır ara ara benim de oluyo