Seydakiki Selam kızlar . 5,5 aylık hamileyim iğne kullanıyorum . Karnım şiştikçe göbekten vurmanın bi zararı var mı acaba . Sadece kol yada göbekten mi vuruluyor bacaktan vuramaz mıyız
Ckyert Seydakiki 35im devam ediyorum dr yapabilirsin dedi tutabildigin sürece cildi bir şey OLMAz bacak ve kol acıtıyor dediler ama denemedim açıkçası
AYsegulusal Seydakiki canımm30 haftamdan sonra artık kol fan vurun mam gerektiğini söledi doktorum dirsekden dört parmak yukarı olacak şekilde koldan vuruluyorum dedikleri kadar acı vermedi karnımın her yeri mordu Ora daha çok acıyor du doktora sorarak değiştir
Halime87 Seydakiki ben çok uzun zamandır bacaktan vuruluyorum zaten prospektüste bacaktan da vurulabileceği yazıyor
Seydakiki AYsegulusal bana ilk iğneyi aldığımda eczacı koldan vurdu kendin vuramazsın eşin vurabilir dedi ama eşin yapamıyo içi acıyormuş 😄 o yüzden ben karnımdan devam ettim ama öğrenmem gerek artık
Seydakiki Halime87 ya ben bacaktan hiç görmedim biraz baktım internetten ama en iyi bacak olur heralde onu bi öğreniyim
Pnrarvn Seydakiki göbek emilimi en iyi yermiş ve doğuma kadar göbekten yapılabilirmiş hiçbir zararı yokmuş
Canolbana Hafta itibariyle kol ve bacağa geçebilirsin demişti ben koldan hiç vuramadım o haftadan itibaren hep bacaktan vuruldum 35. Haftadayım 👶🏻