Ben yıllardır ağdaya gidiyorum. Hamileliğimin başından beri de gitmeye devam ediyorum. 29 hafta olduk hamd olsun bir sorunla karşılaşmadım. Asıl şu dönem de jilet yapmak bence en yorucu olanı olur. Eğilemiyorsun, göremiyorsun 2 günde bir çıkıyor. Acil hastaneye gitmen gerekebiliyor tedbirli olmak en iyisi