Merhabalar kızlar 38 hafta bitti bebeğim 5 gün oluyor kanala yerleşmiş hemen hemen bütün doğum belirtilerim var yani akintimda artma ishal vajinaya olan baskı ufak ufak sancilarimda var ama hala doğumun tam anlamıyla başladığına dair ne su gelmesi ne de şiddetli sancim yok bu durumda olan varmı sizce ne zaman olur çünkü artık çok sabırsızlanıyorum