Hanımlar geçen yıl da birkaç ay bu durumu yasamaistim dilim damağın kuruyor geceleri özellikle ağzımı açamıyordum öyleki kenardan elimle dudağımi aralayıp su sızdırıyordum oyke yavad yavas aciyordum çok iğrenç bi durumdu hamile olmayınca doktora gitmek aklıma gelmedi ama şimdi hamileyim 18 haftalık ve şuanda 2 gündür yine dilim damağın kuruyor agzimi bir anda acarsam dilim kesiliyor yara okuyor kontntrole gitmeme 2 hafta var bu durumu yasayan varmi aciliyeti varmi bu durumun bulunduğum şehirde hastane imkanı yok malesef sehirdisina gidip geliyorum doktora sormak istedim bu yüzden.