Ben aldım oyub halısını yarım saat kapıda bekledim peşimdeki kuyruğu görmeliydiniz ayy çok komikti kapı açıldı herkes koşmaya başladı tabii ilk ben geldiğim için benden önce alan olsaydı kesin saç baş girerdim😂😂zaten iki tanr getirmişler onu da en arkaya saklamışlar. Reflü yatağının kumaşı hiç beğenmedim biberon seti de aldım bide ikili atlet aldım 03 ay keşke bitane daha alsaydım çok iyiydi malı. Hastane çıkışını da beğenmedim almadım