Tugba_00 13. Haftadayim hiç kilo almadım henüz. Bunda en büyük etkenin beslenme olduğunu düşünüyorum. Normal beslenme duzenimde ekmegin yeri yoktur. Kahvaltı da dahil ekmek yemem hiç. Hamur işi kek börek yapmam da tüketmem de. Hazır gıda yemem. VS. VS.
Normalde günde 2 öğün yiyen ben, hamile kalınca öğün sayısını sayamadım bile sürekli yedim çok acıktığım için. Ama kilo aldiracak hiçbir şey yemediğim için ve bu açliğı da bebek yaptığı için yediğim şeyler anında sindirilip bebeğe gitti. Vücudumda kalıp depolanmadi.
Şeker, tiroid, genetik VS gibi kilo yapacak probleminiz yoksa, beslenme bu süreçte çök cok önemli.