Yildiza benim adetlerim de agrili olurdu karnımın alt tarafına aynı o ağrı giriyor.(açıkçası büyük abdest ağrısı gibi kosuyorum WC ye bişey yok) bugünde belime çok hafif ağrı girip çıkıyor .gobegim taş gibi gergin bebek kasılmış durumda pek hareket etmiyor sanırım kasildigi icin