Leylaa76 kızlar 23 haftalığım az önce kalktım yatağıma baktım su olmuş pijamam ıslak. garip olan hiç idrarımı kaçırdığımın farkında bile değilim. suyum mu geldi akıntı mıydı neydi o yardım edin lütfen
annesioglu Leylaa76 benim de bu ara devamlı çamaşırım ıslanıyor canım bence hemen doktora git bi muayene ol inşallah akıntıdır
Dilekonur Leylaa76 benim de hep ıslak gibi oluyordu ter diye düşünüyordum en son dr a sordum suyum azalmış 35 haftalıkken apar topar Doğuma girdim mutlaka sorun çok fazla gitmeden
Leylaa76 annesioglu doktor hiç erken doğum olma riski var demedi , hep akıntım vardı çok ama bu gece ne olduysa tüm çamaşırım ıslanmış birde yatağa gelmiş
annesioglu Leylaa76 benim de devamlı ıslaklık oluyor 32 haftalık olacam bi görün bakalım doktora inşallah su değildir beklerler bebeklerimiz
Leylaa76 Dilekonur evet benim daha çok erken birde zaten çok akıntım oluyor akıntıyla insan karıştırabiliyor