Merhaba kızlar bende takımtı hastalığı olduğu için ilk oturduğum kendi evimi satıp kiraya çıktım. İlk evimin dibinde belediye çöp kamyonlarının park yeri cardı 7.24 yıkama tanir kafayı yedirtiyorlardı birde bi metre öbür yanımızda kargo firması vardı sabaha kadar onlarında gürültüsü çileden çıkartıyordu apartmandakildri hiç sölemiyorum bile. Şimdi bi sitede kiraya çıktık apartmanda sorun yok ama biz taşındıktan sonra binanın önünden vızır vızır arabalar geçiyo evin içinde aşırı gürültü sürekli kafayı yicem şimdi ikinci gebelikten dolayı antidepresanda kullanamıyorum sıyırıcam hatta araçlara girilmez tabelası varya iki tarafada onlardan yaptırıp asasın var gizlice 🙂