Kbrabia3 Daha 7. Haftadan sabah etmeler normal mi ¿ Şimdiden hosgeldi uykusuz geceler.. Uyuyamayanlara var mı bir öneri ? Hamile kalmadan önce hic böyle değildi 😏
Srcngzkc Kbrabia3 32. Haftadan sevgiler 😅😅 Karın kasık ağrısı, bacak uyuşması, uyku kaçması, sıcak basması ne ararsan var 😭 Deli gibi dolanıyorum evin içinde
Seyma1234 Kbrabia3 ben 16. Haftama kadar resmen ayakta uyukladım yemek bile yiyemiyordum uykudan göz açıp 🤷♀️
Mutlu_E Kbrabia3 bende uyuyamıyorum 17. Haftamdayım resmen kasık da bıçak var gibi 😳 hele bir de o gece sıcak basması 😒🤷🏻♀️😅 bilen arkadaşlar kasığım da ki bıçak batması neden 😞
Seyma1234 Kbrabia3 tabi ben haytımda erken yattıgımı hatırlamam 🤷♀️ Hatta çok uyuyorum diye post bile açmıştım burda🤭 sorna birden kesildi şimdide uykusuzluk
gh2019 Kızlar 27+1 deyim, midem alevler içinde yanıyor sanki kafamı yastığa koyduğumda tüm mide borum yanıyor. Ayrıca geceleri kaburgalarım batıyor 😄 10 haftaya ne oluruz bilmiyorum.
Kbrabia3 gh2019 hamile kalmadan once benimde mide sorunum vardı cok fazla hamile kaldiktan sonra hic ağrı yaşamadım bende hamilelik etkiledi sandım duzenli yemek yiyince birde ilerleyen zamanlarda bende oyle olurmuyum diye dusunmedim degil simdi bunu okuyunca 😐
Seyma1234 Kbrabia3 yok sanmıyorumda 😂🤭 sonrasında herkes aynısını demişti uykusuzluk olucak diye inşallah sende uyuyup bir düzenin oluşur yoksa bu şekilde çok zorlanırsın🙏
gh2019 Kbrabia3 benim hamilelikten önce kesinlikle bir mide sorunum yoktu, hiç midem yanmazdı. Ama bebek büyüdükçe çok kötü oluyorum.
Bellabells Kbrabia3 hamileliğimin başından itibaren bütün uykularla vedalaştım.sabah 5-6-7 gibi uyanıyorum.uyku tutmuyor bir daha.eskiden top patlasa uyanmazdım.bekarken küçük kardeşim gece fenalaşmış bademcikten nefes alamıyormuş. Bütün ev uyanmış hastahaneye götürmüşler bir ben yatmışım. Sabah kalkınca söylemişlerdi.işte o günlerden bu günlere 🙈
Gamzmer Bellabells aynen öyle sabaha karşı uyanıyorum sonra bir daha da zor uyuyorum dön dön dur daha 10. Haftada uykusuzluk olur mu ya :((
Kbrabia3 Gamzmer Bellabells aynı durum bende aynı annem bazen evi goturseler haberin olmaz kübra derdi 😊
Bellabells Gamzmer Kbrabia3 bi de diyorlar ya şimdi uyuyabildiğin kadar uyu.doktorum ebem herkes aynı şeyi söylüyor ama bebeğimiz rahme sevgisi kalbe düştü bir kere.yapacak birşey yok analar.başa gelen çekilir.böylesi seve seve çekilir. Başım gözüm üstüne 🤲🏻🥰
defne55 Kbrabia3 aynen öyle canım uykusuzlugu bebiş olduktan sonra bekliyordum ama erken uğradı neyse napalim alıştırma olur hem😂