41+0 de Pazartesi doğuma alıncam yatış verildi sancım yok hiç bir belirti yok direk hastaneye gidince neler bekliyor çok merak ediyorum heycan korku hepsi birarada direk gidince suni verirler değil mi ? Hiç açılmam yok yürüyüş yapıyorum doğuma kadar inşallah açılmam başlar dua edin bana 🙏🏻 Birde şu meryem ana otunu deneyeceğim acaba suniyi takıncamı suya koysak hemen ? Bilen var mı ? Rabbim hepimizin yardımcısı olsun hanımlar kolay doğumlarımız olsun inşallah 🤲🏻🌺🌸💐