Sbnm06 Kızlar ben bugün catlatma ignesi yaptırdım ve inanılmaz halsizim başım çok ağrıyor vücudumu kaldıramıyorum ve midem bulanıyor:(( sizce yan etkisi olmuş olabilir mi kendimi hiç iyi hissetmiyorm.
Esenburhan123 Canım ben Çarşamba 22.00 da yaptırdıö sabah kahverengi bir leke gördüm başka bir yan etki olmadı normalmiş doktoruma sordum