gizem zeyolin biz 10 ay denedik sebepsiz infertilite olunca aşılama ile uğraşmadık direkt tüp bebek yaptık. Adetin 10 gün geçince test yap diyorlardı bana. İşin tuhaf kısmı göğüs şişliği vs belirti olmadı bende...
cansuece Bu arada hakkaten zamanı var demekki.çünkü arkadaşım 3senelik evli ve ne kendi ne eşi hiç bi problemleri Yok onca doktora gittiler denediler.demekki zamanı var 😊
sumeyrakif Adet başlangıcından 1-2 gün önceki günlerde de deneyin o zaman da tutuyor diyorlar hatta sanırım benim öyle oldu üzerine adet gördüm, rabbimin ne zaman vereceği belli olmaz inşallah gönlünüze göre hayırlı bir zamanda nasip eder size de 🙏🏻😊
1PrensAnnesi zeyolin inş hamilesindir cnm... Ebru Destan İnan’ın instagramda gebelik kürleri var bir sorunu yokken gebe kalamayanlara özel ve hemen herkeste tutmuş gördüğüm kadarı ile bi bak istersen eğer yine değilsen bi fayda olur bende vesilen olmuş olurum🤰🏻
smcnkrt merhaba hanımlar benim ilk oğlum tek deneme oldu şimdi beş yaşında ardından bende polikistik over çıktı 3 sene tedavi gördüm çok sancılı bi süreçti 1 buçuk sene denedik olmadı artık tek çocukla kalacağımızı düşünmye başlamıştık şükür 🙏🏻 şimdi 15 haftalık hamileyim sabır dua çok önemli
Gurbettebianne zeyolin canım denilen gibi folik asit başla .Allahımm gönlüne göre versin inşallah 🙏🙏💐
Belos92 zeyolin canım herşeyden önemli olan kafana sakın takma.. bizde 15 aydır evliyiz 7 ay denedik olmadı yok yastık koy yok hiç kalkma bilmemne denedik olmadı sonra bıraktım onları yapmayı sadece olduktan sonra yattım hiç kalkmadım ayrıca folik asit kullan ben 3 ay kullandım gebelik öncesi anneyi hazırlıyor.. çok şükür ki hamileyim.. adet olucam zannederken kasık ağrılarım meğersem bebeğimin müjdesiymiş👼🏼💓 Allah size de nasip etsin inşallah 💓
zeyolin Belos92 inşallah canım teşekkür ederim güzel dileklerin için🙈😘 allah hayırlı evlat eylesin ömrü güzel olsun inş bebişinin❤