OzlemKG Prensesannesiiii kapida ödeme var mi bilmiyorum acikcasi ama sitelerinde mutlaka bilgi yaziyordur. Biz kredi kartiyla ödedik
gnc princess ücret karşılığında yapıyorlar ücreti de çok uygun ben kuzum için şifonyer ve gardolap algım çok memnunun çok güzel duruyor