Hayırlı geceler arkadaşlar dorukda doğum yapanlar varmı son zamanlarda..19 gün kaldı doğumuma aslında bu 3. Doğumum olucak ama diğerleri farklı hastanelerde olmuştu..eğer yapanlar varsa memnuniyet ve şikayetleriniz neler oldu..sancı çekme odaniz ,işte doktorunuz ne kadar zamanda geldi gibi 🤔🤔 inşaallah cevap veren çıkar kafamda deli sorular😓