36+4 olduk uzanınca nerdeyse yok oluyor, bu göbek işi haftaya yaşa bakmıyor, iç karnın genişse bebek oraya yerleşip büyüyor, ve böyle olan hamilelerde genellikle daha az ağrı sızı yaşanıyor ağırlık merkezinde ciddi değişim olmadığından, bence güzel bir şey mesela beni şuan görenler, gerçekten o karnında bebek mi var hemde 9 aya girdin? gibi tepkiler veriyor gülüyorum geçiyorum sağlıklı ya bebişler gerisi önemli değil