Nurecren Prensimvarrr Safa Kurani kerimde geciyo canım cok hos bi isim arkadaşım oğluna koymasa bende koyacaktım 😊
Haribo42 Cerenkurt06 hamza cok cok guzel bi isim ama ciddennn cokkkkkkkk yaramazlar ya😬 valla bi gorumcemin oglu var yeminle artik kimse cocugu gormek istemiyo allahtan asiri guzel bi cocukta kendini sevdiriyo yine:))
Cerenkurt06 Haribo42 dogrudur fakat isme bakarsak genel anlamda yaramaz cocuklara isimle anlam yuklemeliyiz 🤣🤣 bir kisiden daha duydum bunu ama bilemiyorum isim tek degil ikinci isim kurtarir o halde diyelim🤗🤗
Haribo42 Suleeebetul aynen o yüzden ben son dakika karar vericem inş ztn isimli bişey yaptırmicam son dakika seçebilirim:))
mf_ozturk Prensimvarrr miraç da güzel ben onu da begeniyorum bakalim rabbim hayırlı isimler nasip etsin inşallah evlatlarımıza
Tugbik Haribo42 😂 hepimize garip geliyor. Güneşi gören,ışığın habercisi demekmis. Yılmaz Erdoğan da oğluna bu ismi koymuş. Artık karar onun bana şans bırakmıyor koymak icin 😂