kyrmm evet serklajın bu haftalarda yapılması lazım aslında. Benim kısalığı 22 den sonra fark ettik, bebek büyük kese patlayabilir diye yapmadılar ve üç aydır evde uzanmış yatıyorum :(
doktor söylemediyse bile muhakkak minimum iş, hareket maksimum yatış yapın.