esra1907 ahhh canımm nazar değmesinler çok şükür ama 30 da canımı açtığını düşündüğüm tekmeler 31 de ağlatacak kadar acıtacağını tahmin edemezdim. 2 gündür ne belimin ağrısı geçiyor ne kaşıklarımın ağrısı. Karnımdan çıkacak sanki. Resmen dönüyor döndüğünü takip edebiliyor karşımda ki insanlar. Göbek deliği ve etrafı çok acıyor 2 gündür. Bu kadar kısa sürede evrim geçirebileceğini düşünmemiştim. Söz de bu hafta %90-95 arası uyuması lazımmış. Programda öyle yazıyo ama bizde hiçççç uyku yok. 4 saat uyuduğum zaman benden mutlusu yok 🙄🙄🧿🧿🧿🧿 allahım merakta bıraktırmasın ama birazda dinlensin Sıpa çok yoruldum bunaldım