Ilknur54_ ben rossmandan aldığım güneş kremini kullandım, bı olumsuz yanını görmedim açıkçası, doktorumda sunti bunu kullan demedi bana , zaten Mecbur kullanmak zorundasin gebelikte vücut hassas olduğu için güneş kremi olmadan leke oluşuyor 🤦 Bı eczaneye sorsana sen garanti olsun hangisini alayım diye