Mom85 Merhaba melek anneler ☘️ Bizim bugün kontrolümüz vardı. Doğum için günümüzü aldık haftaya cuma nasipse sezeryan olacağım 🙏🏻 Şafak 7 🔜 bebeğime kavuşacağım için çok heyecanlı ve çok mutluyum 🥰 sizde şafaklar kaç ☺️ Nasıl geçiyor son günler 🙌🏻
MelekAnnesi52 Mom85 Bizim de 22 temmuz sezaryen günü 39+3 oluyor dedi doktorumuz ama nts de 100 lerde sancı çıktı serum takıldı ikinci defa sancı çıkmadı dendi 😌
Mom85 Allahım hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏🏻 Benim ilk doğumum 😇 izmir can hastanesinde olucak doğumum 🙏🏻💙