Serifeavci Merhaba. 24saatlık idrar takibim sonucunda 170 çıktı sonCum 150 sınırmıs. Çok fazla şŞlik şikayeti ile gittim doktoruma oda protein kaçağı olup olmadıgına baktı . Simdi sonucumu gördüm doktora daha gitmedim. Böyle.bi sıkıntı yaşayan var mı
Semisko Benim doktorum gebede 300 sınır 400 kötü dedi seni riskli görürüm dedi. Bol su içtim günde 2 buçuk kesin içtim. 90 a düştü. Sonra suyu önemsemedim 150 ye çıktı . Su çok önemli. Tansiyon takibi de önemli 12/8 üstüne çıkmayacak