Burcin61 Hanımlar benim ikinci gebeliğin suan ilk gebeliğimde iğne vurulmuştu kan uyuşmazlığı icin ikinci gebeliğimde gerek varım acaba doktor yok diyo
yasamnidamom Burcin61 Benimde bı sonraki kontrole test yapalım dedi doktorum, İğne ücreti 400-500 gibi birşeymis cidden öyle mi ya ?
Burcuveburcum Burcin61 Bende ilk dış gebelik geçirdim ondan sonra bir tane vuruldu ve ilk bebeğimi doğurduktan sonra vuruldu bende bunu merak ediyorum açıkcası her iğne bir sonraki gebelik için diye biliyorum🙄
Esenburhan123 Burcin61 doğumdan sonra bebek negatifse vurulması gerekmez bebek pozitifse vurulması gerekir
Burcin61 Evet kalçadan vuruluyor. Bana da garip geldi gerek olmaması sonuçta ilk gebelikte oluşan risk bunda olmaz mi diye düşündüm bende
Burcin61 yasamnidamom hasteneye göre değişirmi bileniyorum ama ben ilk gebeliğimde o kadar ödemedim hatırladığım 100-200 tl arası gibi rakamdı
Kubuuu1 yasamnidamom özel hastanede bile SGK ile yaptırdığınızxa 90 lira ödüyorsunuz yatış verip yapmaları lazım bana o şekilde yapıldı yoksa sadece iğne ücreti 300 kusurdu. Özel sigortada da gebelik teminatindan bin liraya yakın dusuyorlardi
Plg Merhaba bizde de kan uyuşmazlığı var bu üçüncü hamileligim ilk ikisi olumsuz sonuçlandı ikisinin ardından da iğneyi vurdular 28. Haftada vurulmak gerekiyor doktorum test yapıcaz negatif çıkarsa doğumdan sonra pozitif çıkarsa şimdi yapıcaz dedi negatif cıktı doğumdan sonra olucak yani her halükarda iğne yapılmalı diye biliyorum.
Baharberber Bendede kan uyuşmazlığı var ilk gebeliğim bana doktorum ilk gebelikte gerek yok demişti şüpheye düştüm şimdi
yasamnidamom sozer1 Bizimki özel de SGK geçmiyor bizim hastanede , özel sigorta sadece , şimdi netten baktım da SGK anlaşmalı bı yerde yatarak tedavi edilen hasta gibi görünerek hastanede oluyormuş , umarım benim bebiş benim kan grubumdandir 🤦
Deletedmom0065 Bende daha 2 gun once oldum igneyi. Bizde de uyusmazlik var 14+6 yim. Kanama sikayetiyle doktora gittim samatya acil e. Orda tahlillerim yapildi ama acilinde kan uyusmazligi tahlili yapilmiyormus doktor not etmis ama yapilmamiş bana. Aradan 2 gun gecti acilde ki doktorum aradi Suleymaniye kadin dogumda acil gorevinde oldugunu orada bu tahlilin yapildigini kanamam oldugu icin onemli oldugunu yaptirmam gerektigini soyledi allah razi olsun bilgilendirdi beni. Bende kalktim gittim acilden sgksizim ucretsiz yapildi. Ilk test yapildi etkilememiş bebegi çok sukur ama yine de yapildi igne. 26. Hafta da tekrar bu testten yaptiracaksin bebek etkilenmis mi diye dedi. bide dogumdan sonra olacakmisim yine igne . Bu arada ilk gebeligim. Her turlu pesini birakmamak tedbir amacli igneyi olmak lazim.
Burcin61 Esenburhan123 zaten ilk Doğumda yapıldı bebek negatif benim kan grubumdan çıktı ve tekrar yapılmadı. Şimdi doktorun dusuk tehlikesi kanama vs olmazsa iğneye gebelikte gerek yok dedi
Kubuuu1 Konul_Nilay eğer gebelik boyunca kanamanız olmazsa 28. Haftada ama herhangi bir ay ve haftada kanmaniz olursa hemen yapıyorlar. Eğer ki testiniz negatif çıkarsa da doğumdan sonraki 72 saat içinde mutlaka yapılması gerekiyor. Benim testin negatif çıktı ama kanaman oldu 9. Haftada yapıldı
hunilimom Burcin61 ben ilk gebeligimdi doğumdan sonra vuruldum 2.bebek de risk olmasin diye 2.gebeliktede vuruluyormus diye biliyorum
Burcin61 hunilimom valla anlamadım bende birsey bu durumdan başka doktora gidicem bu ay bakalım o ne dicek
Nurcan6148 Burcin61 Evet canım gerek yok çünkü ilk vurulduğun iğneyle vucudun artık bağışıklık kazanıyor tekrar vurulmana gerek yok.Bendede kan uyuşmazlığı var.Bazen ilk gebeliktede vurmuyorlar.Oda şöyle oluyot.ilk Bebeğinin kan grubu negatifse vurulmana gerek yok.Diyelimki 2. Bebeğin pozitif ozaman 2.de vuruluyorsun.Birdahada vurulmana gerek yok.