Bubu84 Kızlar bende reflü yatağı ve ikili zıbın aldım banyo küveti fileside vardı güzeldi ama ihtiyacım yok diye almadım takip etmek lazım
dvran22 Bende biberon, emzik, ikili zıbın aldım ..ayrıca alez vardı 7 tl olunca annem alalım dedi yatağın üstüne bırakırız diye ..biberon çok güzel cam ve yavaş akış özelliği var ayrıca antikolik diye bi özelliği varmış 😊
A_S_K dvran22 doğum ne zaman acaba bu ikili zıbınlardan almakla almamak arasında kaldım ekimde doğacak bebeğim. Alsamıydım? Pişman oldum sanki
mk123 dvran22 ya birsy sormak istiyorum ilk gebeligime ve tecrübesizligime verin, biberonun icindeki sefaf boru seklinde birsy var, onu anlamadım neye yario🙈
Bubu84 A_S_K doğum ağustos 15 askılı ve kısa kol iki çeşit zıbın vardı 0-3 ,3-6 ,9-12 bide 12-18 ay vardı ben kısa kol olandan aldım
A_S_K PembeKoala ikili zıbın herkes almıış bende alsamıydım acaba ya 😔 ekimde doğacak ince diye almadım hatamı ettim
Lovelies A_S_K baya güzeldi orda acıp baktım ben pamuklıydu alaydın keşke 3 6 ay 912 ay faln yazıyo üstünde
MomK Bende oyun matı , ana kucağı, biberon ve ikili zıbınlardan fazlaca aldım . Zıbınların kalitesi gayet güzeldi fiyatına göre . Sağlıkla kullansın bebişlerimiz 💖
A_S_K PembeKoala gidiyorum kalmışsa alıxam 2 tane3 6 , 3 tane 6 9 2 3 tane de 9 12 alıcam size güvenerek gidip alıyorum inşallah iyi olurmu
PembeKoala Slinn Ebebektekiler de çok güzel her ikiside pamuk zaten,bimdeki dandik çıkabilir ama ebebekteki çıkmaz diye düşünüyorum :)
Nesli07 Slinn ben ebebekten aldım canım çok güzel ordan almanı tavsiye ederim 5 al 4 öde kampanyası vardı ben alırken
Slinn PembeKoala neyse kalanını da ordan alırız o zaman kampanya zaten sürekli görüyorum zıbında. Ama bimdeki gayet iyiydi şaşırdım kalitesine
Slinn A_S_K valla ben beğendim keşke büyüklerinden de alsaydım o an hiç aklıma gelmedi naylon felan değildi pamukluydı kumaşı yumuşacıktı
PembeKoala Slinn evet bende küçük aldım ilk zamanlar kullanırım sonrasını sonra alırım diye düşündüm ama alınabilirmiş
A_S_K Slinn gittim aldım geldim😁 kalmıştı bizim burda oh be 😅 03 1 pakrt 36 bi paket 9 12 2 paket aldım kollu olanlardan aldım. 9 12 bir tane de kolsuz aldım. Oh mis
dvran22 [silindi] yaa ben 0.3 aylık aldım eğer gittiğimde kalmışsa 3.6 aylıkta alacağım o an bunu hiç düşünmedim, çok kullanışlı oluyor bunlar😞niye almadım bilmiyorum aslında o kadar kişi saldırınca insan ne alacağını şaşırıyor😂
A_S_K [silindi] bende gittim aldım kalmıştı beyseki kollu olanlardan aldım bi tane kolsuz aldım. 1 paket 03 bir paket 3 6 2 palet 9 12 aldım şimdilik yeter 😁 yetmezse kıla soğru yine gelir o zamanda alırım