Bende gebelik şekeri çıktı buna bağlı olarak kaşınıyordum,onun dışında çatlamadan dolayı kaşınıyordum onun için zade nin Hindistan cevizi yağını ve kakao yağı kullandım.Doktorum sıcaklarda günlük ılık duşun iyi geleceğini söyledi.Şimdi daha iyiyim çok şükür.kaşınmak gerçekten çok kötü😞