Hanos 11+6 haftamdayim kızlar ara ara bol bol akıntım oluyor doktor kötü bir şey değil dedi ama bu kadar çok akıntı gelmesi normal mi
yasamnidamom Hanos benim doktorum kaşıntı idrar yaparken yanma vs yoksa asla korkma dedi sende hiç korkma normal bunlar 🥰
Hanos yasamnidamom çokşükür onlar yok temiz çıktı tahiller zaman zaman akıntının yoğunluğu korkutuyo beni bur de ilk gebelik ya ondan galiba bebeğime bir şey olacak hissi çok kötü rabbim sağ salim kucagimiza almayi bütün annelere nasip etsin 🙏