[bilinmeyen] Bende ilk başlarda erkek olacak diye hazırlıyordum kendimi, ki kız ismimiz hazırdı. Sonra erkege benzettim dedi doktorum 13 haftalarda erkek ismi bulmaya çalıştık yok bulamadık bı turlu , dünde tesadüfen erkek değil de aslında kiz bebek olduğunu öğrendim 😆 İsmini de biraz geç kalsam kanser oluyordum. O arada eşimle tanıştık evlendik, kanserden beni kurtardığı için hayatıma girdiği için , kızımız olursa hep yaşam koyalım demistim. Öyle anlamlı birşey çıkarabilirsin belki sende 🥰