Dilaraaa_olgac Kızlar dün ilk aşımı oldum tetanoz aşısı oldum ve nefes darlığı çekiyorum sizde de oldumu bu durum
Esmagenc Dilaraaa_olgac Kişiden kişiye göre farklı tepkimeler gösterebiliyomuş diyebiliyorum canım. Ama nefes darlığı çeken hiç duymamıştım
Hazelkrnz Dilaraaa_olgac 1.dozda kolumu kullanamadım 3 gün onun harici nefeste problem yoktu. 2. Dozu oldum çok şükür ağrım pek yok
Mervemehr Nefes darlığından geceleri özellikle uyuyamıyorum boğuluyo gibi sıçrıyorum. Uykuya dalamıyorum. Ama ben 2. dozu olalı 1-2 hafta oldu. 27 haftalık oluyorum artık ondan dolayı bence.