Selam kızlar 33 haftalık gebeyim sol ayak baş parmağım etime batıyo kaç haftadır pedegüre gidemediğim için ayaklarımda su toplayıp şiştiği için intihaplandı sanırım çünkü ayağımın üzerine kesinlikle basamıyorum çok acıyo sızlıyo başına gelen bi bilgisi olan varmı