Merhaba canım anneler 35+4gunluk hamileyim karnımın alt kısmında ve rahimde bıçak batması gibi sızlamalar olmaya başladı bunla beraber bebegimde aşırı hareketlendi bi yere toplanmaya başladı hareketleri çok can yakıcı bu durum normal mi sadece bende mi oluyor ?