Beyzaok12345 Bebiş o bebiş , her ne kadar sevgili doktorum değil dese de benimle beraber aynı şeyi yaşayan birkaç kişi daha olduğu için bebiş hareketi olduğundan eminim 😍 İlk bende 14+0 da hissettim o senin dediğin gibi kalp atışı gibiydi dalga gibiydi çok enteresan bişeydi. 16 haftaya gel içinde neler olacak sen gör 😆 Artık ayırt edebiliyorsun evet bu bebek hareketi diye , hep uyuyorlar bu haftada o ayrı mevzu ☺️