Beyzaok12345 Merhaba canım ben gittim uzun bir süre ama hiç memnun kalmadım Bahattin bey vardı Şafak’ta ona gittim süper bir doktordu dün aradım ayrılmış maalesef bu yüzden Avrupa’ya geçtim Önder beye bakalım o nasıl ilk kez gidicem
Kdrylcnklc Beyzaok12345 memnun kaldınız mı ben de ondan hiç memnun değilim insan birşey sormaya korkuyo resmen belki de benim şansıma öyle geldi ama bilmiyorum ki🤷🏻♀️