yasamnidamom Benimcanimoglum_55 Çekirdek olsun , kabak çekirdeği olsun ikiside folik asit kaynağı , istediğin kadar yiyebilirsin , Ekmek makarna daha zararlı öyle diyim yani 🥰
Ayguns Benimcanimoglum_55 çekirdek folik asit açısından en zengin besinlerden biri. Ne zararı olabilir ki çokça yedim şuana kadar hiçbir zararını görmedim azıcık sivilce dışında
Benimcanimoglum_55 Yaser27 valla ne yiyecegimi sasirdim . Bi zarari oldu mu size ben dogru durust yiyemiyorum bisey olur diye
NimetDilmen Benimcanimoglum_55 Nerdeyse herqün yiyorum 38+3 qünlük hamileyim ve çok şükür bi zararını qörmedim de duymadım da. Sen her denilene kulak asma abartıolar resmen. Sakınan qöze çöp batar bunuda hic unutma ve tadını ckar cekirdeqin 😊
yasamnidamom Benimcanimoglum_55 Sadece aşırı tuzlu tüketme , Ödem yapar çünkü , hatta bak bulabilirsen mısır al haşla onu ye. Kabızlığa birebir ☺️
Bisaniye Benimcanimoglum_55 aksine folik asit kaynağı. İlk üç ayımda sürekli yemiştim mide bulantımı da kesiyordu
Sakura-chan Benimcanimoglum_55 doğuma kadar hergun yedim . Bi gece uyandım parmaklarım ödem yapmış. Sonra tuzsuz yemeye devam ettim 😂
23Zumra Benimcanimoglum_55 ben yiyorum bi zarari gormedim 🤔 ha tuzlu olunca odem yapar belki o yonden zararli diyorlar
UmudumOldun Benimcanimoglum_55 ben hamileliğin başından beri çok cekirdek yiyorum . Midemi bastiriyor çünkü . Ama bı zararı olduğunu sanmıyorum. İnternetten araştırdığıma göre aksine yararı var. Folik asit içeriyor bebeğin beyin gelişimi icin yararlı yazıyor