Hamileyken kaşindınizmı.doktorunuz ne gibi kontroller yaptı bu durumda.Alt Ast safra asidi değerleriniz nasıldı.benim.için onemli çünkü ben 36+0 da sezeryannoldum 9 gün kuvezde kaldi yavrum ve kaybettik...hazir değildi ki daha doğmaya olgunlaşmamiştı zorla aldilar sanki.....şyan 2.bebehime gebeyim 5+5 günlük inanın hep kaygılıyım.Allahim.herkese yardım etsin