Emine_8 32 hafta 5 günlük hamileyim sindirim sorunu cok yasıyorum bu aralar ne yesem sürekli gegirme hissi mideme baskı var bu yuzden de sık sık beslenemiyorum kuscak gibi oluyorum benimle aynı durumu yasayan var mı ne önerirsiniz
Sumeyraerva Emine_8 bende ayni durumdayim normalde yedigimin yarisindan azini yemekte buldum cozumu ama ogunleri siklastirdim tabi 3 ana ogun yiyodum simdi ara ogunlerle siklastirdim ama cok az az yiyorum bu sekilde mideye cok baski olmuyo