Eveet geldik mi zurnanın zırt dediği yere :)
Nereden nasıl başlasam inanın bilmiyorum. Doğum denilen olay sanılanın aksine Dünya’ya bir can getirmek değil de daha çok canına can katmak tabiri caizse. Tekrar doğmak. En azından ben öyle oldum. Doğumhaneden çıktığımda ki hislerin tarifi asla olamaz. Yeryüzüne bir nefes getiriyorsunuz ve o nefes sadece sizinle yetinebiliyor. Düşünsenize :)
Ben düşünmekle kalmadım, bunu başardım ve doğurdum. Herkes yapabilir. Elbette zor olacak cennet ayaklarımızın altına boşuna mı serildi” dedim ben 9 ay boyunca kendime. Müthiş bir özgüvenle girdim doğuma. Gelgelelim o doğum hikayeme buyrunuz;
- Haftama girmiştim artık ve doktorum son kontrolümde 40haftan dolduğu gün gel doğurmazsan yatış olacak dedi. Burada postlar açtım uğraştım çabaladım düğünlere kınalara gittim yürüyüş squat hurma ama bana mısın demedi oğlum :) Günlerden pazartesi. Başlangıçların günüdür :) çantamızı aldık 40+0 tuttuk doktor yolunu. Doktoruma o gün biraz daha zaman verip vermeyeceğini soracaktım. Ki doktorum 3-4 gün zaman tanırım ama suyun azalmaya baslamıs bu bir risktir yatışını yapıyorum dedi. Açılmam falan asla yoktu o güne kadar. Bir muayene etti ve açılma 1cm. Dünyalar benim oldu en azından bir açılmayla başlangıç yapacaktık. Odama geçtim ve doktorum geldi. Bana “Bu uzun bir süreçtir. İlaç yerleştireceğiz alttan. İlaçla beraber sonuna kadar da gidebilir, yarısında suni de gerekebilir. Ama hepsinin başı sabır. Senin gittiğin yere kadar ben geliyorum “dedi. Ben diyorum ki aman doktor ne gittiğin yeri olacak işte sonuna kadar gideceğiz yahu sende bi alemsin altı üstü doğum yapacağız abartma :) diye söyleniyorum kendi kendime. Neyse zaman geçti geldi ebe yerleştirdi propess’i. Saat 12 suları... sancısız (0ı bile gördük) propessli 4-5 saatin sonunda ufaktan sancılarım gelmeye başladı. Muayene edildim ve 2cm olmustu. Ufak ufak şiddeti artıyordu. Pilates topu aldım yürüyüş vs yaptım sancılarımı karsıladım. Saatlerce 2cmde kaldık. Buraya post açmıştım fatma ana Eli otu suya koydurdum o ufaktan açılıyordu izliyordum. Saat gece 12 ye kadar 4-5 cm açılma oldu. Hâlâ suni almamıştım ve propessli bekliyordum. Sabahı bulabilirz dedi doktorum. Gece 1 den sonra geldiler :)) kimler mi, beklenenler ;)) gelsin yiğit sancıları. Açılmaya bakıldı 6-7 cm. Duşa girmem söylendi. Duşa girdim ve duşta suyum geldi kanlıydı. Ebe suyumu bosalttı ve yükselmeye başladık. Su kısmı dönüm noktasıydı. Tekrar suya girmem söylendi 8cm. Bu sefer ki duşta da ıkınma hissim gelmesin mi :) ama nasıl bir baskı arkaya. Koşa koşa çıktım duştan. 160 küsür sancıları bağırmadan içimde yaşayan ben, o ıkınma hissiyle bağırdım yanımda annem eşim kayınvalidem vardı. ANNE GELİYOOORR Diye bir çığlık, deli miyim neyim :) yatağa zor attım kendimi. Gittik doğumhaneye kapıdan girerken o anlar hayal gibiydi. Bütün sancılarımı eşimin elini tutarak karşıladım. Elinde doğumun izleri duruyor haha :)) doğuma girmedi ama girmekten beter oldu diyebilirim😂 çıktım çatala ve doktorum sancı geldiğinde ıkın yokken ıkınma dedi. Sancı geldi başladım ıkınmaya. Doktorum bağırıyor “ kaç yıllık doktorum böyle ıkınma görmedim esra harikasın esra baksanıza gerçekten harika”😂 dışarıdan herkes duymuş tabi bunları :) ben geliyorum iyice gaza bir ıkınıyorum görün sanki iç organlarımı çıkaracağım az kaldı :)) saçları elimde dedi vee bir de ne olsun oğlum ağlıyor. Nefes al dedi doktorumu hep dinledim direk ıkınmayı kesip nefes aldım. Bebeğim gelmişti. Üzerime koydular Allahım o ne mis bir koku. Cenneti elime mi verdin Rabbin bu ne güzellik dedim. Saat 04.24 sabah ezanları okunuyor ve oğlum doğdu :) onu götürdüler benim dikiş faslı başladı. Muhabbet sohbet derken dikiş bitti. Ben önden bebeğim arkadan cıktık doğumhaneden. Bizimkiler ağlıyor :)) bak bu kadardı dediler. O nasıl bir rahatlık size anlatamam. Anlatırsam doğurmak istersiniz haftası erken olanlar vardır şimdi sorumluluk alamam😝 oğlum şimdi dibimde uyuyor hanımlar. Biz 2 günlük olduk. Bu gece 3 oluyor inşallah. Rabbime müteşekkirim. Ağlamak istiyorum sayın seyirciler ağlamak istiyoruum🥺 Ha bu arada sancı çekerken tüm bebek isteyenlere dualarımı ettim. Bu forumda da öyle güzel dualar aldım ki o güzel insanların hepsine teker teker teşekkür ediyorum. Öyle güzelsiniz ki, güzelliğinizde boğulun.🌸 Hepinize Rabbim harika doğumlar nasip etsin. Travmasız, güzel anılan. Ben atlattım hamd olsun. Sizde bu cümleyi kurun inşallah. Koskoca 9 aylık serüvenin sonuna geldik. Ve bu son öyle bir son ki, en güzel başlangıç :) o miniği kucağınıza bir alın hele bakın siz sizlikten nasıl çıkıyorsunuz.
Soracağınız her şeyi bebeğimden fırsat buldukca( ah bu cümleyi hep kurmak istemiştim) yanıtlarım. Güzel dilekleriniz için şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum🙏🏻💓