Kızlar 38 haftalık hamileyim ama bebeğim en başından beri 2 hafta geriden gidiyomuş bugün kontrolüm de farkedildi, şuan 36 haftada gözüküyo kontrolde doktor kan dolaşımı durursa sezeryan yapabiliriz dedi 3. Hamileliğim ikisi normaldi böyle birsey başına gelen var mı normal doğum yapan?