Fatmaa123 sag saglim kucagina alirsin insallah. Benim kizim 37 de dogmustu ama 34 haftayla uyumluydu 2 kilo dogmustu kuveze girmedi kuvez icin akcigerlerinde sikinti veya nefes almakta sikinti olursa koyariz demisti bize doktorum ama oyle bisey olmamisti dogdugunda rahat rahat nefes aliyodu diye yanimiza verdiler direk insallah seninde hemen kucagina verirler kilosuna takilma saglikli olsun