Babyloanding Premsesimvaar benimde kızımın adı sadece Ecem olucak o yüzden ben Ecem İkra diyorum ☺️🙋♀️
yasamnidamom Premsesimvaar İki isim de çok çok güzel , Benimde ilk tahminler hep erkek üzerineydi. İnan ki erkek ismi bulmaya çalışmak o kadar zor ki 😁
sevgitekes Premsesimvaar bence ikra nur koyun ikranin ikinci isimle uymuyo bize de elif ikra dediler elif nur olucak