Anne6161amine Buğün doktor şeker yüklemesi yapılacak dedi ben istemedim herhangi bir şikayetim yok gebeliğim normal yaptırmasam sorun yaşarmıyım 25+2 haftalıgız
Mervesezentosun Anne6161amine benim de normal gidiyor. Şöyle ki şeker yüklemesi yaptırma taraftarı değildim. İyiki de yaptırmışım. Çünkü oranlarım yüksek çıktı. Şimdi diyete başladım ve her gün şeker aleti ile takibini yapacağım. Bence yaptırın derim
KevserT Anne6161amine benim doktorum açlık tokluk kan şekeri aldırdı benden tokluğa giderken de tatlı bir seyler yedim ikisi de aksine düşük çıkınca yaptırtmadı arada açlık tokluk bakalım dedi. Bence önemli dikkat et