Kızlar 32 haftalık hamileyim ve sürekli halsizim. Ara ara da baş dönmelerim oluyor bugün yine otururken birdenbire gözlerim kararmaya başladı tansiyonumu ölçtüm o da normal. Şekerim düşüyor veya çıkıyor olabilir mi başına böyle bir şey gelen var mı acaba? Günlük hayatımı çok olumsuz etkiliyor bu durum yalnız dışarı çıkmaya korkar oldum 😔