merhaba kızlar..yardımınıxa ihtiyacım var..daha önce 2 tane kayıbım var..ve 3. gebelikte iğne yaptırmam gerekiyor..hamile kalmadan önce dr um bana aspirin ve folik asit başlattı..adetimden 5 gün geçti bugün test yaptım positif çıktı hiç beklemiyorum çünkü zerre belirtim yok..hele ki diğer hamileliklerimde sızım sızım sızlayan ve şilen göğüslerimden eser yok..4 ay önce kürtaj olmuştum kürtajdan sonra adet olacağımda da göğüslerim bidaha hiç ağrımadı..bu normal bişey mi? yoksa dış gebelik falan mı buyüzden mi hiç belirtim yok..lütfen fikirlerinizi yazınız