Merhaba kızlar
daha önce de bebeğimin karnının 3 hafta geriden geldiğini söylemiştim doktorum çok rahat çok relax hiçbirşey yok sadece zayıf bir bebek diyor dünkü kontrolümde karın geriliği 4 haftaya çıkmıştı 37 de 2560 gr bu problem sadece zayıf olucagı anlamına mı geliyor yoksa gelişmdi mi bebeğim doktorum kan akışım plesantam ve suyumun çok iyi olduğunu söyledi böyle olup ta Doğum yapan tecrübeli anneleri bekliyorum lütfen içimi rahatlatın çok huzursuzum