Ilknur25 Arkadaşlar 12 haftalık ikizlere hamileyim. Doktorum ikili teste sadece ense kalınlıklarını ölçtür dedi kan tahlili yaptırmana gerek yok yanlış çıkıyor ikiz gebeliklerde dedi benim gibi olan var mı ?
Ahidem32 Ilknur25 evet canım ikizlerde ikili tarama doğru sonuç vermediği için yapılmasına gerek yok diyorlar ama Bn yaptırdım doktor istersen yapalım dedi bnde verdim kan.
Ozlem2634 Ilknur25 evet canım benimde ikiz gebelik kan vermenin gereği yok dedi doktorum sadece perinatolog detaylı ultrasonda cocukların hem ensesine hem burun jemiğine hemde olusan tum organlarına bakmıstı 12. Haftada
Benimminikim Ilknur25 bana hem detaylı ultrasonla baktı doktorum hem de kan verdim sonuçları da gayet iyi çıktı şükür bakalım üçlü tarama istiycek mi bekliyorum sabırsızlıkla😃😄
Pinkyy Ilknur25 doktorum gerek olmadığını söylemişti ama ben o zamanlar bilmediğim için kan vermiştim ve sonuçların üstünde hiç durmadık zaten,ikiz bebekler için yapılan ayrı testler var biz onlardan yaptırdık